Söndagar

Dricker mitt morgonte och äter lite fil. Det är en trevlig början på dagen. Det hade dock varit lättare om jag visste vad jag skulle göra med sagda dag. Tentan är så gott som färdigskriven, så jag skall inte röra den förrän tidigast ikväll eller allra helst imorgon för att ge mig själv lite utrymme och inte fastnar i lådan.

Jag skulle kunna hårdsatsa och läsa ut ännu en bok, men faktum är att jag hatar allt som inte är nöjesläsning.

Jag skulle kunna supa mig asfull och rangla omkring, men det känns inte direkt givande.

Någon som har några förslag vad man gör en söndag?
















Om allt annat skiter sig kan jag ju alltid sätta mig på ett café och titta på människor. Vad sägs om det som söndagsnöje?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0