Misc

Jag fick ungefär hälften gjort av det som var tänkt. Men jag har iaf läst ut en bok ur kurslitteraturen, samt diskat det enorma berg som fanns i köket.

Jag har också tittat på boendemöjligheter i Sundsvall, och det verkar som om det får bli ett litet studentrum för mig. Det känns sådär kul faktiskt. Inte för att jag behöver mycket utrymme, utan för att jag inte gillar att dela kök med andra personer. Jag rent ut sagt avskyr det! Att behöva använda andras grejer och att andra använder mina. Och inte diskar som jag vill... osv... i all oändlighet. Men vad gör man? Lever på Nutrilett bars?

Jag lyckades somna på soffan en stund också, det visar bara hur tråkig min kurslitteratur är. Det handlar om postkolonialism och globalisering, intressanta ämnen, men tråååååkigt skrivna. Jag är kräsen när det gäller böcker... och det mesta annat.

Men snart är det bokrea och jag skall shoppa järnet. Förra året köpte jag 20 böcker, vi får se hur det blir iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0