Män och deras kukar (del II)

Detta hände igår:

Man nummer ett är så full att han tränger sig ner brevid mig i soffan på Kelly's och somnar. När jag stöter till honom med armbågen vaknar han, tittat på mig och tar mig på låret.
Man nummer två kommer och försöker få hem den sovande mannen, men lyckas inte speciellt bra och uttalar senare om kvällen något i stil med: "Det är sådan som män gör när de blir fulla" (angående att den sovande mannen tog mig på låret).
Man nummer tre (vän till nummer ett och två) tar mig på rumpan och försöker sticka in ett finger i min fitta. (Jag knuffar på honom och säger: Du rör inte mig.)
Man nummer fyra (vän till nummer ett, två och tre) anmärker att om jag inte vill ha uppmärksamhet borde jag inte ha kläning på mig, och vänder sig sedan demonstrativt bort.
Man nummer fem stöter på mig och när jag inte visar mig intresserad säger han "kuk, fitta, hora" och säger att det är en dikt som han skrivit, och att han tänkte på mig när han skrev den.

Det värsta av allt är att jag ser detta som olika typer av manligt beteende som man helt enkelt får vara beredd på. Något som jag alltid har i åtanke kan hända, speciellt om männen är fulla.

Ännu mer störande är att man nummer fem känner jag sedan innan, och han försöker i sin testosteronstinna svennemacho-grej försvara mig från man nummer ett och två genom att prata om hur de "skall göra upp utanför".

Är det underligt att jag föredrar tjejer???

Kommentarer
Postat av: TheSeaman

Mållös! Gör de sånt? Shit, vad har jag varit det senaste århundrandet?!

2007-02-11 @ 11:45:37
URL: http://theseaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0