Lista

Någon (not gonna name and shame) efterfrågade en lista om mig. Jag tog den tråkigaste jag kunde hitta... *s*


Vad heter du: Titulera mig Mr. Charly, please
Var bor du: Göteborg
Trivs du där: Både ja och nej. Funderar på att flytta, men tänker nog återvända hit en dag i sådana fall.
Brukar du läsa horoskop: Nej, nej och åter nej!
Har du körkort: Japp!
Favoritdjur: Fjäril
Festar du mycket: Det går i perioder... Så att säga
Sprit, cider, vin eller öl: Gärna drinkar
Brukar du bli för full: Ja
Antal kuddar i sängen: 4. Två ha under huvudet när jag sover, två att ha som stöd mot väggen när jag läser.
Äger du ett busskort: Japp, eftersom Planka inte kunde hålla ordning på finanserna. Losers!
Vad åt du till frukost: Åt ingen frukost idag...
Har du haft sex idag: Med mig själv? Absolut. Varje dag.
Nästa mål i ditt liv: Komma ur sängen klockan sex i morgon.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer. Eller så svarar jag inte alls. Vill man veta säkert att man får svar från mig skall man messa istället.
Antal timmar sömn inatt: Runt 4 timmar.
Sov du ensam: Nja, mina personligheter delar ju säng med mig så...
Din hobby: Läsa böcker, sticka och promenera... Gärna vid havet.
Vad är det för veckodag?: Vem fan håller ordning på sådant?
Vad åt du senast: Sushi
Vem fick du sms av senast: M
Vem ringde dig senast: Det var så längesedan att jag inte minns. Är ingen telefonmänniska.
Godaste ölen du druckit: Pilsnern på Jyllands strand för tre år sedan. Fast det beror mer på situationen
än något annat.
Vilka hårfärger har du haft: You name it, I've hade it!
Vad såg du senast på TV: Nyhterna
Vad läser du för bok just nu: Inshallah av Donald Boström (red.)
Längd: 164 cm
Skostorlek: 37-38.
Hårfärg: Svartbrunt
Är du kär i någon: Nej
Vad gör du om ett år: Bord i Sundsvall, pluggar och har kommit på vilket kön jag tillhör.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Sundsvall, uppenbarligen. Eller möjligtvis Uganda. (I know I'm crazy, you don't have to tell me.)
Dricker du: Ja
Vilken parfym använder du: Ingen.
Vilka skor använder du: Sneakers (ofta vita Fred Perry eller bruna av okänt märke), eller låga lackskor. Eller om det är riktigt kallt ute: Fodrade stövlar utan klass i fuskläder.
Dagens klädsel: Raggsockor (eller måste!), grå hood, beige byxor. SportBH och vita trosor med ett rött kyssmärke där bak.


 

Nöjda nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0