Döden istället

Det känns som om jag inte har fått något gjort idag, trots att jag vaknade tidigt och åkte in till stan för att möta M. Träffade även min arbetsgrupp, vi förberedde seminariet på måndag. Det är nästan synd att jag stör mig så mycket på människor, jag borde faktiskt lära mig att inte vara så dömande. Eller INTE!!! Fucking jävla Delsooz, den lilla idioten sitter bara tyst hela diskussionen, och när hon i slutet säger något är det för att klaga. Så korkade människor borde inte få gå på universitet!

Anyway. Åkte hem, käkade, läste ut ett par böcker och funderade lite på livet (men kom som vanligt inte fram till något)...

Och sedan? Har börjat läsa en av de isländska sagorna, men faktum är att jag finner det tråkigt. Jag kanske borde ta fram min bok om döden istället...  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0