Utmanad

På uppmaning av FASHIONISTA kommer årets sista lista:


Årets Låt: The Clash - Straight to Hell (all musik som har producerats under 2007 suger stenhårt...)
Årets program: Grey's Anatomy
Årets Bok: Den stora muren: Kinas historia under 3000 år av Julia Lovell
Årets Film: Shrek the Third
Årets Dricka: Kaffe... med massor av mjölk
Årets Plagg: Min Tiger Army t-shirt
Årets Byxor: Baggy-jeans!
Årets Sneakers: Mina Fred Perry, såklart
Årets Klocka: Mobilen :-)
Årets Doft: Den där prov-parfymen som Frugan gav mig, som jag inte har någon aning om vad det är för något
Årets Smink: Svart kajal
Årets Blogg: Peter Englund
Årets Nyårslöften: Skojjar du med mig? Vem fan bryr sig om nyårslöften nuförtiden?!?!
Jag Utmanar: Alla som läser detta..

There : DONE!

Kommentarer
Postat av: Ivana

japp ja fixade d:) men tack ändå!

2007-12-31 @ 14:25:24
URL: http://ivance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0