Lite mänsklig närhet och värme, please

Morgonkaffe och oändligt antal cigaretter. Jag förstår inte hur jag någonsin ska kunna sluta röka. Då lär jag väl få sluta med kaffet också, för jävlar va gott det är med en kaffe och cigg! Nästan bättre än en orgasm... Men bara nästan!

Å andra sidan finns det andra saker som slår en orgasm - som att pissa när man är riktigt, riktigt pissnödig.
Eller en uppriktig kram när man är ledsen. En kram som inte egentligen försöker trösta, utan mer säger "det är okej att du är ledsen, men jag finns här för dig". De kramarna är sällsynta. Oftast försöker människor istället muntra upp en, vilket ofta inte alls är det man vill.

Vad är det som är så fel med att vara ledsen?


Så okej. Vad jag egentligen vill ha är kanske bara lite mänsklig närhet och värme. Men det lär väl inte ske de närmaste dagarna. Min familj har aldrig vara bra på det där med närhet. Men jag börjar vänja mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0