Fel, fel, fel...

Jag vaknade imorse (ja, faktiskt - innan klockan slagit nio) och kände mig lite såhär:

image29


Det gick dock snart över. Jag tror att mina insomningspiller får mig att sova för mycket. Men det får jag väl leva med. Bättre än att sova för lite.

Hade dock en märklig dröm som involverade att jag skulle sjunga inför massa människor uppbackad av en stor kör, men att jag inte kunde låten. Körledaren, som var en kombination av min far och min verklige körledare när jag gick på mellanstadiet, var mycket besviken. Jag sprang ut på en pir i mina NIKE-skor och grät, badandes i månljus. Någon som kan tolka, tack?

Efter en diskussion med min fru, som gick ut på hur mycket hon vill ha fejkkyckling, skall jag nu spendera min dag med att göra... ingenting... jag pendlar mellan misery and aggression... Det är inte en bra kombination. Jag önskar att jag hade en sandsäck! Någon som vill köpa en till mig i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Tim

Du kanske vill vara med i en gemensam drömlogg som jag startat? Målet är att hitta andra som drömmer liknande drömmar som dig. Kolla gärna: www.dlogg.se

2007-12-24 @ 02:48:54
URL: http://www.dlogg.se
Postat av: Charlyene

Intressant tanke... Hur kom du på den idén?

2007-12-24 @ 08:53:35
URL: http://charlyene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0