Spark, öl och sol

Blev sparkad på låret av mitt ex igår, alltid en trevlig upplevelse (NOT!!!). Han är en jävla idiot fuckhead, så jag borde ha förväntat mig det. Han anklagade mig för att ha spridit lögner om honom... För 6 jävla år sedan! Get over it! Fattar inte ens varför han är i Götet.

Träffade R igår. R är fet, ful och dryg, men av någon jävla anledning gillar jag honom. Så är det. Vi drack öl, jag blev full. *suck* Jag borde verkligen sluta dricka. Eller börja dricka mer, så att jag tål alkoholen bättre. Åkte hem, sov, åkte in till stan igen...

Idag har jag varit i Björlanda med Tildus och Anna. Vi solade, chillade, Tildus och Anna badade (Tildus gjorde värsta vurpan som jag någonsin har sett!). Sedan hem till Anna, vars mor lagade mat åt oss (nice) och vars far är galen (roligt).

Tildus och Anna var på utgång, jag åkte hem. Jag måste börja vrida rätt dygnet igen.

Imorgon: Nothing at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0