Reflektioner kring en säng

Jag känner en tjej som måste bädda sin säng minst fem gånger om dagen för att den skall hålla sig någorlunda bäddad. Den tjejen är jag. Jag vet inte varför, men jag älskar att göra saker i min säng. (Ack, vilka snusktanter och -gubbar som läser min blogg.) Läsa, skriva, rita, tänka, lyssna på musik och en massa andra saker var det jag menade.

Den stora nackdelen är att min säng alltid ser något rörig ut. Senast jag bäddade den var för ca en halvtimme sedan och nu ser den ut som följande:

image12

Nu kanske något smartass säger: Men sluta bädda sängen då, eller gör det bara en gång! Men jag kan inte ha en obäddad säng. jag kommer i obalans då. När jag inte använder sängen måste den vara bäddad, annars mår jag dåligt.

Tvångstankar någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0