Inte mycket mer än plugg

Jag tror att jag börjar fatta den kvantitativa analysen nu. Men det har inte varit helt lätt, det kan jag tala om för er kära vänner. Inte minst för att jag är usel på matte, avskyr logik och dessutom inte är van vid att behöva plugga. Men nu har jag gjort en sammanställning på det som måste pluggas in till på onsdag. Sammanställningen är på 20 sidor, så jag kan inte direkt säga att den har varit effektiv, men vad skall man göra? Jag har ju faktiskt bara tagit med det viktigaste.

Den multivariata analysen är fortfarande lite svårbegriplig, men jag får ta det med F (en klasskamrat) imorgon efter demon. För imorgon är det ju faktiskt FÖRSTA MAJ! Dags att skrika halsen av sig. Eller kanske inte, eftersom jag är demovakt. Men jag hoppas att jag får något roligare att skriva om än den här skiten.

Whatever. Nu skall jag ta ett bad och bara slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0