Ännu en morgon

Vaknade av mig själv strax efter åtta. Det är inte ofta det händer, iaf inte att jag inte somnar om och försvinner iväg igen till drömmarnas land. Efter lite gosande med kudden tog jag mig ur sängen och insåg att det är fruktansvärt varmt idag. Klockan är nu strax efter nio och det är 17 grader. Jag hoppas att det förblir så...

Fast värmen är ju inte enbart positiv. DN skriver om problemen med bland annat torka, men också sömnsvårigheter och ökad sexlust. Dags för kåtkillarna att ta över staden igen, eller?

Jag skall nu vara en duktig flicka, sätta mig och verkligen, verkligen, VERKLIGEN försöka få in den kvantitativa analysen i mitt huvud. Vi får väl se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0