Today, Tomorrow

Är trött. Men skulle säkert inte kunna sova. Det har varit såhär i ett bra tag nu. Jag hoppas att det går över snart. Jag avskyr att ständigt vara trött.

Idag har jag varit nära att slå tre personer - alla tillhörande min seminariegrupp. David är bara korkad, Jakob tål inte att man inte håller med honom och nummer tre är en kille utan namn (jag vet rättare sagt inte vad han heter) som en gång försökte slå mig och nu gör han allt för att reta upp mig. På ett väldigt barnsligt sätt. Jag försökte ignorera honom, men då satte han sig och stirrade på mig och sade sedan: "Du vet att du har fel, stumpan". Jag gillar inte att bli kallad stumpan.

Imorgon är jag ledig. Eller ja, jag har föreläsning, men jag bojkottar alla föreläsningar denna delkursen, eftersom de SUUUUUGER! Våra lärare är idioter hela bunten som inte klarar av att prata och peka samtidigt och som dessutom bara säger sakerna som står i böckerna.

Så imorgon skall jag försöka köpa en födelsedagspresent till min kära syster som fyller 27 år den 4 december. Hon kommer upp i helgen och jag tvingas vara social, men det är okej. Iallafall en stund. Jag vet bara inte vad jag skall köpa. Hon har nyss köpt hus, men det känns så tråkigt att köpa något som hon faktiskt behöver. Kläder går bort - vi har inte samma smak och jag kan inte heller storlekar. Smycken får hon alltid, så skit i det. Böcker... Tja, hon läser inte så mycket. Iallafall inte lika mycket som jag. Fast det gör iofs nästan ingen. Och så får det inte vara för dyrt... Jag är trots allt en flicka med en tight budget.

På torsdag delas tentan ut. Sedan är det helg, sedan är det en ny vecka.

Och det är nog dags för mig att släcka ljuset i rummet. Migränen är på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0