Life is life *trallar*

Igår: Frugan väcker mig på morgon genom att knacka hårdhänt på min dörr och ropa "Fyllo". Mycket trevlig början på dagen. Velar senare runt med klasskamrater som är både lata OCH korkade. Och som dessutom inte står ut med att man säger emot dem. Idioter!

Åker hem, färgar håret, åker ut till M och gör varm tranbärsdryck (med sprit i), vi snackar, åker in till stan, möter upp Frugan, går till Kelly's. Till Kelly's kommer också Mathilda. Och sedan går det bara utför.

Jag gjorde av med 450 spänn igårkväll. Det kanske inte låter mycket för er festprissar där ute, men för mig är det massor.

So... Ikväll skall vi supa. Tredje dagen irad. Jag sover iaf på nätterna. Slocknade i soffan igår med TV:n på. *ler*

Life is good.

Kommentarer
Postat av: TheSeaman

Låter som jag och min whiskey. Med undantaget för att whiskeyn redan är betald och att jag är ensam när jag dricker den.

2006-11-26 @ 02:12:03
URL: http://theseaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0