Datorer

Jag är inte speciellt duktig på datorer, det är bara att erkänna. Under de ca 1,5 år som jag var tillsammans med en datanörd försökte jag förstå, men det gick inte speciellt bra. Jag kan det vanligaste, du vet - skriva, surfa, lite html, installera de flesta program osv... Men när det gäller att faktiskt öppna burken och installera hårdvara är jag lost.

Men idag har jag lyckats! *stolt* Jag har egenhändigt installerat trådlöst nätverk till min dator och det känns schysst. Det krävdes ca en halvtimme av svett och svordomar och att jag faktiskt öppnade burkjäveln för att sätta in adaptern, men det gick tillsist.

Nu skall jag bara fundera ut hur man skyddar nätverksskiten också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0