Snart nytt år minsann...

Internet har varit nere ett bra tag, men nu är det äntligen igång igen. :-)

Jag har idag gjort en riktigt storstädning. Har organiserat mina garderober, tagit ur plagg som jag aldrig använder och strukit alla kläder som jag inte använder för att de inte är strykta. Sedan tog jag tag i gamla lådor och massa saker som har sparats för att de "kan vara bra att ha" (känns det igen, någon), men som bara har blivit liggande. Jag har slängt stora mängder och i dagarna skall jag släpa min sopsäck med överblivna kläder till bortskänkningsstationen. Tänk va skit man har.

Och mer skall det bli. Skall försöka ta mig in till stan och rean imorgon för att shoppa lite snygga underkläder. Det är alltid nice att känna sig fin under, speciellt när man skall göra inget speciellt alls. (För er som inte förstod logiken - det är nice att känna sig fin speciellt under de dagar när det inte händer något, då känns dagen okej iaf).

Det är också dag tre av min "försöka gå ner 5 kilo i vikt"-resa. Jag har inte gått ner ett skit än så länge, men det kommer väl. Jag vill inte kalla det bantning, för för mig är bantning vikt som man först gör sig av med och sedan går upp igen. Men, men... Jag kanske lever i förnekelsen. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: TheSeaman

Viktminskning... Vilken taktik kör du?

2006-12-28 @ 19:46:18
URL: http://theseaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0