Lugnande och jag

Nackdelen med att ta lugnande är att man blir groggy i huvudet. Dessa minimala piller verkar i 12 timmar, vilket innebär att om jag sover 8 av dessa har jag ändå fyra när jag går omkring och ser stenad ut. För det gör jag. Mina rörelser är långsamma, mina ögon är lätt röda och inte fullt öppnade och de har dessutom en glansig yta.

Jag vet inte riktigt hur jag skall beskriva känslan, men det är en blandning av att vara riktigt trött och att ha hög feber. En overklighetskänsla.

I vilket fall som helst skall jag ta mig till biblioteket nu. Jag tror att människor kommer att kolla underligt på mig, men vad skall jag göra? Skall jag låta bli att gå ut bara för att jag ser ut som om jag röker gräs 7 dagar i veckan? Nope. Tror inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0